Älsklingen konfirmerad idag!

Asså förlåt och jag vet att det var så sjuukt längesen jag bloggade nu men har helt enkelt glömt bort det och har bara inte gjort det, men nu ska jag verkligen försöka vara duktigare.
Haha jag kanske inte behöver skriva vad jag har gjort sen jag skrev senast men jag kan säga att idag har min lilla Irma konfirmerats! Så först idag så var vi i kyrkan när hon konfirmerades och sen hem till henne och åt. Och sen så har vi väll bara hängt och sen myst hos Irma med Julia, och Tessa fast sen åkte Tessa hem.
Nu sitter jag och Julia här i sängen och ska mysa och kanske droga lite Lillabloggen hahah!
Pusspuss!
Snyggingen konfirmerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0