packar!

Wohoooo!!
Håller på att packa för fullt nu (och som vanligt i sista sekund) för imon på morgonen åker vi!! åå ska bli såå gött att komma iväg! shit asså man har ju typ inte tänkt på det fast eller joo....men asså vädret har VEERKLIGEN intee varit bra här och det är nog också därför jag har kännt att det inte har kännts som att sommarlovet ens har börjat.. Så tänkte precis att om vädret i Kroatien inte är bra så kommer jag seriöst typ hamna i en djup deprission......haha!
Men innan idag så var jag ju som sagt på filminspelning till kl halv fyra ungefär. Sen åkte jag in till Heden en snabbis där Tessa, Frida och Madde var och sa hejdå. Sen åkte jag hem och sen dess har jag väll typ städat och ätit och sen träffat Julia. Vi träffades tog en mysig promenad och snackade och lite sånt och sen fick jag gå tillbaka hem för att faktiskt börja.....PACKA. Haha ne men nu ska jag försöka bli klar med det här så att jag äntligen kan lägga mig och mysa och kolla på en film eller nåt, eller jag kommer nog somna direkt. Men en till grej! Jag kommer inte kunna blogga på heela tiden jag är i Kroatien, vilket är i två veckor då. Men när jag kommer tillbaka kommer jag lägga upp massa bilder och skriva vad jag har gjort och sånt! Men innan jag åker kommer det nog komma nåt sista inlägg!
Pössa på, lingontå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0