har det ganska gött

Nu är vi hemma och har ätit middag, som shirin har lagat här hemma.

Det var jättefint i Trogir där vi var idag. Vi gick runt i staden och kollade på olika katedraler och åt lunch på en restaurang som låg fint vid hamnen. Vädret var riktigt hett idag så efteråt när vi var och kollade runt lite på marknaden köpte vi glass. Sen gick jag runt där med min goda melonglass och sen satte vi oss vid en uteservering och köpte en drink. Sen åkte vi tillbaka hemåt och handlade lite mat och frukt på vägen. Sen gick vi tillbaka mot havet igen och tog ett dopp. När vi ko hem gjorde vi iordning oss och åt sedan god middag. Nu kansek vi ska gå ut på stan igen och kanske ta en glass.







Men nu tror jag inte att jag kommer blogga nåt mer, eller kanske något inlägg någongång men annars så ses vi när jag har kommit hem!

Puss!


Kommentarer
Postat av: irma

ååhh gosse! ny tröja? fyyy vad jag vill till dej nu asså det e heelt sjukt!

2011-07-25 @ 23:28:43
URL: http://juliabahirma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0