24/7-11

Idag har jag haft lite ont i halsen och huvudet så jag sov ut lite längre imorse, sen gick jag ut till altanen där det stod ett bord dukat med frukost med massa fikon, salami, mortadella och massa annat gört! Så satt vi där ute och åt frulle och sen segade vi faktiskt lite hemma och jag och Shirin tog och sov ett tag till. Sen började jag friskna till så vi drog ut till stan för att kolla om vi hittade fler badställen och hur det såg ut här. Vi hittade ett riktigt fint ställe med klippor som vi nog får dra till imon eller nåt. Efter att ha gått runt lite och ätit en trerätterslunch så drog vi ner till stranden direkt. Så låg vi där ett tag och solade och badade. Efter ett tag började det bli lite blåsigt så då gick vi tillbaka hemåt för att börja laga middag som skulle bestå av Entrecote med risotto och sallad och pannacotta till efterrätt! Sen vid 11 tiden gick jag, Farzad och pappa ut igen och köpte först en kula glass (som kostade 6 spänn!?) och gick sedan till en pub där dom spelade riktigt grym livemusik. Nu har vi kommit hem och jag sitter här i våran altan och skriver och ska nog gå och lägga mig snart.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0