Myskväll!

Sitter här nere i sängen nu med Julia som ska sova här och ha lite myspys kväll. Innan så träffade jag ju då Julia och vi hann inte göra så mycket förrän hon skulle hem för att gå på bio sen, men vi satt bland annat och kollade igenom lite youtube klipp och så visade Julia mig nån konstig kille som har en blogg som heter typ lillabloggen eller nåt...... och han e så jävla konstig men vissa grejer han sa låg jag ju typ på golvet av skratt! haha kolla honom! Sen på kvällen åkte jag med Tessa och hennes kusin till FilmTajm och köpte lite godis och sånt, och sen åkte vi till Tessas och kollade på New Moon! Sen gick jag hem och träffade Julia vid halv tolv och nu sitter vi här!
Oh happy Family..
Sådan mor, sådan son.. (Morsan e julia och sonen e ju då looni....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0