oskar linnros

Igår så var jag, Julia, Tessa och Frida på Liseberg för att kolla på Oskar Linnros fast Julia fick gå efter typ inte alls lång tid för hon fick asont i magen stackarn! Det var faktiskt mycket sämre och segare än jag trodde.. Sen gick vi och träffade några och åkte hem sen.
Nu har jag typ precis vaknat och kanske ska träna nu. Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag men ska nog träffa typ Julia, Tessa och Frida och idag är ju min sista hela dag på sommarloveeet!!!! aaaaaahh! asså jag pallar verkligen inte att börja nu för det känns som att sommarlovet har gått såå snabbt!
Men iaf. bloggar mer senare!
Och här har vi schyggisarna, hann inte ta en där Julia var med..
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0