åkt ut till hönö idag

Har inte bloggat på ett tag nu, har typ glömt bort!
Men idag så vaknade jag först hemma hos irma vid två efter att ha varit vakna till typ sex. Sen gick vi upp och åt en god frukost. Vi bestämde att vi skulle åka ut till Julia där hon är med sin båt på Hönö och fixade oss och dit. Det var myspys och Julia och Irma tog ett dopp men jag tyckte det blåste för mycket. Sen gick vi till Hemköp och köpte lite gött och gick till Julias båt och kollade på ÅsaNisse i Julias säng. Det var riktigt gört, vid tio så åkte vi hem och nu sitter jag i min soffa och ska kanske kolla på nåt desperate avsnitt och gå och lägga mig sen!
Kommer bilder imon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0